Põhipaketti kuulub: Esialgne maksude ja raamatupidamisarvestuse alane konsultatsioon raamatupidamislepingu sõlmimisel 1 tund – tasuta Konsultatsioon püsiklientidele igakuise teenindusena 1 tund kuus – tasuta Raamatupidamislepingu tingimuste korrektsel täitmisel on saadaval ka allahindlused. Algdokumentide töötlemine Arv kuus Arve tarnijalt * €0 Arve ostjalt * €0 Kontragendi arvete koonddokument €0 Põhivara arvestus (ühiku kohta) €0 Palgaarvestus (töötaja kohta) €0 Laenu (liisingu) leping, nõude loovutamise leping, väärtpaberid €0 Panga väljavõte toimingud (tehingud) ** €0 Avansiaruande koostamine (sissetulev dokument) €0 Avansiaruande kontroll *** €0 Lisaraamatupidamisregistrite kontroll ja koostamine tund €0 Töölähetuse vormistamine €0 SEPA-tüüpi maksete koostamine pangas €0 Rahvusvaheliste maksete koostamine pangas €0 Arve moodustamine kliendi päringul **** €0 Laoarvestuse pidamine kokkuleppel EKN ühiku kirjendamine INTRASTAT-i aruandes €0 * hind sisaldab kõiki tehinguga seotud dokumentide töötlemist (CMR, ETD, ITD, Packing list, Delivery note, TIR, leping) ** pangateenused arvesse ei lähe *** majanduskulude aruanne on kliendi poolt esitatud kokkulepitud vormis **** arve, proforma arve, kreeditarve, faktuurarve jne Kokku Teenuste maksumus kuus * € Käibemaks (20%) + € Kokku maksmiseks kuus € Aruandluse koostamine Raamatupidamise aastaaruande koostamine mikro- ja väikeettevõtetele al. €250 Raamatupidamise aastaaruande koostamine keskmise suurusega ettevõtetele al. €300 Raamatupidamise aastaaruande koostamine suurettevõtetele (konsolideerimine) al. €600 Raamatupidamise aastaaruande koostamine (IFRS) al. €320 Likvideerimise aruande koostamine al. €220 Lõpparuande koostamine likvideerimise puhul al. €150 Raamatupidamise aastaaruande parandamine al. €65 Auditi läbiviimine, töö audiitoriga tund €50 Lisa- ja vahearuannete koostamine al. €100 Statistiliste aruannete koostamine al. €35 INTRASTAT-i aruannete koostamine (EKN) €35 Haigekassasse arvele registreerimine (1 töötaja) €10 EORI numbri saamise registreerimine €30 KMD, TSD nulldeklaratsioonide esitamine Maksu- ja Tolliametile €75 Deklaratsioonide esitamine VD, INF, MOSS (1 rida) €1 TSD, KMD, VD deklaratsioonide muutmine €32 Dokumentide arhiveerimine €10 Maksu- ja raamatupidamiskonsultatsioonid, tehingute analüüs tund €50 Kiirtöö lisandub hinnale +50% Firma esindamine Maksu- ja Tolliametis: – dokumentide saamine tund €40 – Maksu- ja Käibemaksu kohuslaseks registreerimine €100 – esindamine kontrollimisel ja revisjonidel tund €50 – maksuspetsialisti konsultatsioon tund €70